مجتمع آموزش عالی میناب
 
EnAr

در مجتمع آموزش عالی میناب برگزار شد

برگزاری اولین گردهمایی دبیران کانون همیاران سلامت منطقه 8 کشوری

اولین گردهمایی دبیران کانون همیاران سلامت منطقه 8 کشوری، چهارشنبه 2 اسفندماه 1402 در مجتمع آموزش عالی میناب برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی مجتمع آموزش عالی میناب،، روز چهارشنبه 2 اسفندماه 1402، گردهمایی کانون همیاران سلامت منطقه 8 کشوری با حضور دکتر عباس مرادی ریاست محترم مجتمع آموزش عالی میناب، دکتر محمد امین دلاوری معاون دانشجویی دانشگاه هرمزگان، خانم دکتر فرطوسی معاون محترم دفتر مشاوره، سلامت و سبک زندگی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری ( به صورت برخط)، دبیران کانون همیاران سلامت دانشگاههای سه استان سیستان و بلوچستان، کرمان و هرمزگان و جمعی از مدیران و مسئولان دانشگاهی مجتمع اموزش عالی میناب در سالن آمفی تئاتر حاسب هرمزی برگزار شد.

در ابتدای این نشست پاسالاری مدیر مرکز مشاوره، سلامت و سبک زندگی مجتمع آموزش عالی میناب؛ ضمن خوش آمد گویی به مهمانان گفت: دانشجویان؛ ذخایر نخبگان بالقوه برای آینده کشور می باشند، وظیفه اصلی ما اینست که بتوانیم با هم اندیشی، هم افزایی در حوزه پیشگیری از آسیب های اجتماعی، سلامت جسمانی و روانی جامعه دانشجویی بویژه دانشجویان عزیز به عنوان نسل آینده ساز را تامین کنیم.

دکتر عباس مرادی، ریاست محترم مجتمع آموزش عالی میناب ضمن خیر مقدم و ابراز خرسندی از حضور دانشجویان منطقه 8 کشوری و تبریک ولادت حضرت علی اکبر علیه السلام  ( روز جوان) با اشاره به اینکه بحث سلامت روان جوانان و دانشجویان از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد و نیازمند راهکارهایی اثر بخش و با همت شما دانشجویان عزیز با توجه به تحولات فناوری و تاثیر آن بر سبک زندگی جوانان و دانشجویان صورت گرفته است امیدواریم با برنامه ریزی های کانون همیاران سلامت و ارائه راهکارهای نوین و تولید محتوای هدف گذاری  با توجه به نیازمندی های استان سیستان و بلوچستان، کرمان و هرمزگان در این گردهمایی با هم اندیشی به پیامدهای خوب و مثبت مورد نظر دست یابیم.

دکتر محمد امین دلاوری معاون دانشجویی دانشگاه هرمزگان گفت: مهمترین رکن معاونت دانشجویی، مرکز مشاوره، سلامت و سبک زندگی است که برای خدمات رسانی در خدمت دانشجویان است. با توجه به اینکه آسیب‌های اجتماعی در حال گسترش است و  فضای جامعه و دانشگاه را با مشکل مواجه می کند و چشم امید در این زمینه به مراکز مشاوره و انتظارات مهمی متوجه شما عزیزان است. امیدواریم نتایج حاصل از تبادل تجربیات و هم اندیشی‌های این گردهمایی  به روند تعالی دانشگاه‌ها و دانشجویان کمک کند.

خانم دکتر فرطوسی معاون محترم دفتر مشاوره، سلامت و سبک زندگی وزارت علوم، ضمن خرسندی از برگزاری گردهمایی دانشجویان همیار منطقه 8 به تشریح اهداف کانون همیاران در راستای ارتقا سواد سلامت و پیشگیری از آسیب های اجتماعی پرداختند. و نقش دانشجویان کانون همیاران سلامت در پیشبرد برنامه های اثر بخش مرکز مشاوره، سلامت و سبک زندگی  را نسبت به گذشته از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد. 

 این گردهمایی که با همت مرکز مشاوره، سلامت و سبک زندگی مجتمع آموزش عالی میناب و مرکز مشاوره، سلامت و سبک زندگی دانشگاه هرمزگان با اهداف هم اندیشی تجارب، ایده ها برنامه ریزی شده بود، با ارایه موضوعاتی در راستای ارتقا سواد سلامت و افزایش کیفیت سبک زندگی دانشجویان و کارگاه آموزشی با موضوع: راهکارهایی جهت دستیابی به نتایج مثبت در کانون همیاران سلامت و ارائه امور و فرآیند های دبیرخانه کانون همیاران سلامت به گفتگو و تبادل نظر پرداخته شد.

1   1
بازدید امروز: 4    بازدید کل: 422